Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11945
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นุดาวรรณ ตาอินทร์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:17:03Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:17:03Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 น442ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354819 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11945 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ผลสัมฤทธิ์ทางการเรียนคณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 ที่เรียนโดยการใช้รูปแบบซิปปา = Mathematics learning achievement 0f Prathom Suksa 6 students learning through CIPPA model / นุดาวรรณ ตาอินทร์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel1047nt_tpg.pdf | 199.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_abs.pdf | 204.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel1047nt_con.pdf | 169.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_ch1.pdf | 291.18 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_ch2.pdf | 1.16 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_ch3.pdf | 228.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_ch4.pdf | 261.12 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_ch5.pdf | 276.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_bib.pdf | 227.82 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel1047nt_app.pdf | 516.47 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.