Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11931
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นพเรศวร์ ธรรมศรัณยกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:57Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:57Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.7 น165ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354469 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11931 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | คณิตศาสตร์ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- แพร่ | en_US |
dc.subject | การละเล่น | en_US |
dc.title | การพัฒนาการเรียนรู้คณิตศาสตร์ของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 2 โดยใช้การละเล่นของไทย = Development of mathematics learning of Prathom Suksa 2 Students Through Thai Folk Plays / นพเรศวร์ ธรรมมศรัณยกุล | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0947nt_tpg.pdf | 209.31 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_abs.pdf | 188.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0947nt_con.pdf | 170.7 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_ch1.pdf | 294.95 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_ch2.pdf | 1.06 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_ch3.pdf | 249.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_ch4.pdf | 260.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_ch5.pdf | 311.72 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_bib.pdf | 231.34 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0947nt_app.pdf | 569.62 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.