Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11901
Title: ผลการสอนอ่านโดยการวิเคราะห์รูปแบบการเรียบเรียงความคิดที่มีต่อความสามารถในการเขียนของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาปีที่ 4 = Effects of teaching reading through analyzing thought patterns on writing ability of Mathayom Suksa 4 students / ประพินท์ สังขา
Authors: ประพินท์ สังขา
Authors: ประพินท์ สังขา
Keywords: ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (มัธยมศึกษา);ภาษาไทย -- การเขียน;นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
Issue Date: 2547
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547
Gov't Doc #: ว/ภน 495.910712 ป17116ผ
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354353
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11901
Appears in Collections:EDU: Independent Study (IS)



Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.