Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11892
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ลำจวน กิติ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:16:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:16:41Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6 ล212ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354252 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11892 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาไทย -- คำ | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | เกม | en_US |
dc.title | การใช้เกมเพื่อฝึกการเขียนสะกดคำยากสำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3 = Use of games for written spelling practice on difficult words for Prathom Suksa 3 Students / ลำจวน กิติ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0847lk_tpg.pdf | 208.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_abs.pdf | 189.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0847lk_con.pdf | 167.11 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_ch1.pdf | 296.36 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_ch2.pdf | 865.88 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_ch3.pdf | 294.3 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_ch4.pdf | 260.45 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_ch5.pdf | 291.91 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_bib.pdf | 249.52 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0847lk_app.pdf | 2.01 MB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.