Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11781
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | เสาวณีย์ เตโชแจ่ม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:15:50Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:15:50Z | - |
dc.date.issued | 2546 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 372.6 ส517ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1328811 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11781 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546 | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การศึกษาและการสอน (ประถมศึกษา) | en_US |
dc.subject | ภาษาอังกฤษ -- การเขียน | en_US |
dc.subject | นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การพัฒนาทักษะการเขียนภาษาอังกฤษที่เน้นกระบวนการของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Developing english writing skills through process approach of Prathom Suksa 6 students / เสาวณีย์ เตโชแจ่ม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | EDU: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
edel0946st_tpg.pdf | 264.5 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_abs.pdf | 198.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
edel0946st_con.pdf | 172.77 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_ch1.pdf | 348.53 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_ch2.pdf | 638.87 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_ch3.pdf | 286.83 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_ch4.pdf | 254.03 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_ch5.pdf | 238.85 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_bib.pdf | 241.08 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy | |
edel0946st_app.pdf | 885.27 kB | Adobe PDF | View/Open Request a copy |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.