Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11496
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ปาณิชา เทพทำพันธุ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:11:24Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:11:24Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ป243ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1517084 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11496 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ร้านค้าปลีก -- ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการเลือกใช้บริการร้านค้าปลีกดั้งเดิม = Factors affecting consumers' decision to choose traditional trade service / ปาณิชา เทพทำพันธุ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ30955pt_tpg.pdf | 1.55 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_abs.pdf | 1.38 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_con.pdf | 1.7 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_ch1.pdf | 3.4 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_ch2.pdf | 3.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_ch3.pdf | 2.33 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_ch4.pdf | 15.74 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_ch5.pdf | 1.96 MB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_bib.pdf | 794.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ30955pt_app.pdf | 3.89 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.