Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11292
Title: ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจทำธุรกิจขายตรงของ ตัวแทน ในระบบการตลาดแบบเครือข่าย จังหวัดลำปาง = Factors affecting the decision of dealers direct selling business of Network-marketing System, Lampang Province / ฐิตาภรณ์ สุวรรณะ
Authors: ฐิตาภรณ์ สุวรรณะ
Authors: ฐิตาภรณ์ สุวรรณะ
Keywords: ธุรกิจขายตรง;การขายตรง;การตลาดโดยตรง
Issue Date: 2553
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553
Gov't Doc #: ว/ภน 658.84 ฐ342ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1483935
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11292
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ1053ts_tpg.pdf541.37 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_abs.pdf454.19 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_con.pdf447.86 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch1.pdf616.68 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch2.pdf542.69 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch3.pdf457.48 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch4.pdf574.88 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_ch5.pdf453.4 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_bib.pdf449.72 kBAdobe PDFView/Open
econ1053ts_app.pdf431.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.