Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11113
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อัญญาณี เฮงธนอุดม | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T09:03:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T09:03:41Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 อ113ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461381 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11113 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การซื้อสินค้า | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อแว่นสายตาจากร้านค้าแห่งหนึ่งในห้างสรรพสินค้า อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the consumers' choices of optical glasses in shopping malls, Mueang District Chiang Mai Province / อัญญาณี เฮงธนอุดม | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | ECON: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
econ0752ah_tpg.pdf | 556.67 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_abs.pdf | 487.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_con.pdf | 467.46 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_ch1.pdf | 487.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_ch2.pdf | 613.31 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_ch3.pdf | 497.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_ch4.pdf | 582.27 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_ch5.pdf | 481.02 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_bib.pdf | 478.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
econ0752ah_app.pdf | 493.35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.