Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/11113
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอัญญาณี เฮงธนอุดมen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T09:03:41Z-
dc.date.available2014-09-17T09:03:41Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8342 อ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1461381en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/11113-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการซื้อสินค้าen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภคen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการเลือกซื้อแว่นสายตาจากร้านค้าแห่งหนึ่งในห้างสรรพสินค้า อำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors affecting the consumers' choices of optical glasses in shopping malls, Mueang District Chiang Mai Province / อัญญาณี เฮงธนอุดมen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:ECON: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
econ0752ah_tpg.pdf556.67 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_abs.pdf487.05 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_con.pdf467.46 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch1.pdf487.09 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch2.pdf613.31 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch3.pdf497.47 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch4.pdf582.27 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_ch5.pdf481.02 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_bib.pdf478.95 kBAdobe PDFView/Open
econ0752ah_app.pdf493.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.