Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10306
Title: ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการงานบริการเบ็ดเสร็จ ณ จุดเดียว ของวิทยาลัยนานาชาติ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards one-stop service Center of International College, Chiang Mai University / รุจิเรข บริสุทธิบัณฑิต
Authors: รุจิเรข บริสุทธิบัณฑิต
Authors: รุจิเรข บริสุทธิบัณฑิต
Keywords: มหาวิทยาลัยเชียงใหม่. วิทยาลัยนานาชาติ;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่
Issue Date: 2555
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ร423ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526653
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10306
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark31055rb_tpg.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_abs.pdf1.29 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_con.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_ch1.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_ch2.pdf2.19 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_ch3.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_ch4.pdf12.04 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_ch5.pdf15.07 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_bib.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open
mark31055rb_app.pdf3.83 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.