Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10306
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | รุจิเรข บริสุทธิบัณฑิต | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:46:41Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:46:41Z | - |
dc.date.issued | 2555 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ร423ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1526653 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10306 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2555 | en_US |
dc.subject | มหาวิทยาลัยเชียงใหม่. วิทยาลัยนานาชาติ | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของผู้ใช้บริการงานบริการเบ็ดเสร็จ ณ จุดเดียว ของวิทยาลัยนานาชาติ มหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Customers satisfaction towards one-stop service Center of International College, Chiang Mai University / รุจิเรข บริสุทธิบัณฑิต | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark31055rb_tpg.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_abs.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_con.pdf | 2.17 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_ch1.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_ch2.pdf | 2.19 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_ch3.pdf | 1.31 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_ch4.pdf | 12.04 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_ch5.pdf | 15.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_bib.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mark31055rb_app.pdf | 3.83 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.