Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10124
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:44:06Z-
dc.date.available2014-09-17T08:44:06Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 พ377ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1509910en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10124-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการจัดการการตลาดen_US
dc.subjectสุกร -- การค้าen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในการซื้อสุกรในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Chiang Mai Phai-Thong Spinning company limited, Chiang Mai Province / พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์en_US
dc.typeการค้นคว้าอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pna_tpg.pdf494.84 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_abs.pdf453.39 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_con.pdf735.79 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch1.pdf568.98 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch2.pdf891.71 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch3.pdf614.98 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch4.pdf6.65 MBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_ch5.pdf3.39 MBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_bib.pdf260.72 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pna_app.pdf1.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.