Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10124
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:44:06Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:44:06Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 พ377ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1509910 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10124 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การจัดการการตลาด | en_US |
dc.subject | สุกร -- การค้า | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อผู้ค้าปลีกเนื้อสุกรในการซื้อสุกรในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards service marketing mix of Chiang Mai Phai-Thong Spinning company limited, Chiang Mai Province / พีรวัฒน์ พนาอนันต์ไพบูลย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20954pna_tpg.pdf | 494.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_abs.pdf | 453.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_con.pdf | 735.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_ch1.pdf | 568.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_ch2.pdf | 891.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_ch3.pdf | 614.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_ch4.pdf | 6.65 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_ch5.pdf | 3.39 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_bib.pdf | 260.72 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20954pna_app.pdf | 1.36 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.