Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุภารักษ์ ถิรวงศ์จินดาen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:43:55Z-
dc.date.available2014-09-17T08:43:55Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว 658.8342 ส462ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508087en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10103-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectที่พักนักท่องเที่ยว -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectเครื่องใช้ไฟฟ้า -- การจัดซื้อen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อเจ้าของกิจการที่พักแรมในจังหวัดสมุทราสงคราม ในการซื้อเครื่องใช้ไฟฟ้า = Marketing mix factors affecting accommodation business owners in Samut Songkhram province towards purchasing electrical appliances / สุภารักษ์ ถิรวงศ์จินดาen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20554st_tpg.pdf513.27 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_abs.pdf452.35 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_con.pdf467.42 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch1.pdf453.01 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch2.pdf467.68 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch3.pdf453.01 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch4.pdf712.49 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_ch5.pdf596.64 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_bib.pdf452.41 kBAdobe PDFView/Open
mba20554st_app.pdf471.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.