Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10097
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อร้านค้าช่วงในอำเภอเมืองเชียงรายในการซื้อปูนซีเมนต์สำเร็จรูป = Marketing mix factors affecting sub-dealers towards buying dry mortar in Amphoe Mueang Chiang Rai / วิเชียร เนตรครุฑ
Authors: วิเชียร เนตรครุฑ
Authors: วิเชียร เนตรครุฑ
Keywords: การตลาด;ปูนซีเมนต์ -- การจัดซื้อ;ร้านค้า -- เชียงราย. อำเภอเมือง
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8 ว352ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508080
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10097
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954wn_tpg.pdf506.01 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_abs.pdf471.36 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_con.pdf445.09 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_ch1.pdf468.44 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_ch2.pdf507.73 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_ch3.pdf459.35 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_ch4.pdf687.43 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_ch5.pdf636.48 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_bib.pdf459.76 kBAdobe PDFView/Open
mba20954wn_app.pdf488.05 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.