Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10092
Title: ความพึงพอใจของลูกค้าต่อส่วนประสมการตลาดบริการของห้างหุ้นส่วนจำกัด นครพิงค์เวอร์คช๊อพไฮเวย์ จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction toward services marketing mix of Nakornping Workshop Highway Limited Partnership, Chiang Mai province / ปริจารี อาภรณ์รัตน์
Authors: ปริจารี อาภรณ์รัตน์
Authors: ปริจารี อาภรณ์รัตน์
Keywords: ห้างหุ้นส่วนจำกัด นครพิงค์เวอร์คช็อพไฮเวย์;การตลาด;ความพอใจของผู้ใช้บริการ -- เชียงใหม่;อู่ซ่อมรถยนต์ -- เชียงใหม่;บริการลูกค้า
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 ป173ค
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508073
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10092
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20954pa_tpg.pdf516.99 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_abs.pdf452.62 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_con.pdf456.85 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_ch1.pdf460.18 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_ch2.pdf518.96 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_ch3.pdf460.56 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_ch4.pdf926.31 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_ch5.pdf749.74 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_bib.pdf447.07 kBAdobe PDFView/Open
mba20954pa_app.pdf496.55 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.