Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10087
Title: ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อโปรแกรมการท่องเที่ยวต่างประเทศแบบสำเร็จรูป = Services marketing mix factors affecting tourists in Mueang Chiang Mai district towards buying outbound inclusive tours / นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
Authors: นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
Authors: นิลวรรณ คู่เจริญถาวร
Keywords: พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่;นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่;การท่องเที่ยว
Issue Date: 2554
Publisher: เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554
Gov't Doc #: ว/ภน 658.8342 น377ป
URI: http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508068
http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10087
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba20654nk_tpg.pdf513.57 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_abs.pdf446.78 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_con.pdf445.37 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_ch1.pdf450.53 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_ch2.pdf500.59 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_ch3.pdf452.99 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_ch4.pdf621.24 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_ch5.pdf567.83 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_bib.pdf452.65 kBAdobe PDFView/Open
mba20654nk_app.pdf467.83 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.