Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10087
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | นิลวรรณ คู่เจริญถาวร | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:48Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:48Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 น377ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508068 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10087 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยวต่างชาติ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | การท่องเที่ยว | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อนักท่องเที่ยวในอำเภอเมืองเชียงใหม่ในการซื้อโปรแกรมการท่องเที่ยวต่างประเทศแบบสำเร็จรูป = Services marketing mix factors affecting tourists in Mueang Chiang Mai district towards buying outbound inclusive tours / นิลวรรณ คู่เจริญถาวร | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba20654nk_tpg.pdf | 513.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_abs.pdf | 446.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_con.pdf | 445.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_ch1.pdf | 450.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_ch2.pdf | 500.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_ch3.pdf | 452.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_ch4.pdf | 621.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_ch5.pdf | 567.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_bib.pdf | 452.65 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba20654nk_app.pdf | 467.83 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.