Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/10083
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ณัฐ อิรนพไพบูลย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:43:46Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:43:46Z | - |
dc.date.issued | 2554 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.834 ณ113ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1508063 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/10083 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554 | en_US |
dc.subject | การคลาด | en_US |
dc.subject | ธุรกิจรับเหมาก่อสร้าง -- เชียงใหม่. อำเภอจอมทอง | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอจอมทอง | en_US |
dc.subject | คอนกรีตผสมสำเร็จ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจของผู้รับเหมาต่อส่วนประสมทางการตลาดผลิตภัณฑ์คอนกรีตผสมเสร็จของโรงงานซีแพคแฟรนไชส์ สาขาจอมทอง = Satisfaction of construction contractors towards marketing mix of Ready-Mixed concrete of CPAC Franchisees Chom Thong branch / ณัฐ อิรนพไพบูลย์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark20354ni_tpg.pdf | 508.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_abs.pdf | 454.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_con.pdf | 448.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_ch1.pdf | 466.96 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_ch2.pdf | 511 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_ch3.pdf | 454.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_ch4.pdf | 801.29 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_ch5.pdf | 645.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_bib.pdf | 453.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark20354ni_app.pdf | 584.53 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.