Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพีรพันธุ์ นราธนพงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:07:57Z-
dc.date.available2014-09-17T08:07:57Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.562 พ376ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1492860en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9910-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectโรงงานเซรามิก -- การควบคุมต้นทุนการผลิต -- ลำปางen_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของโรงงานเซรามิค จังหวัดลำปางในการซื้อเคมีที่ใช้ในการเคลือบ = Marketing mix factors affecting decision of ceramic factories in Lampang Province towards purchasing chemicals for glazing / พีรพันธุ์ นราธนพงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba1053pn_tpg.pdf525.54 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_abs.pdf542.56 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_con.pdf587.04 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_ch1.pdf566.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_ch2.pdf810.71 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_ch3.pdf574.58 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_ch4.pdf1.68 MBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_ch5.pdf957.57 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_bib.pdf536.27 kBAdobe PDFView/Open
mba1053pn_app.pdf1.1 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.