Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9810
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประสงค์ วงษา | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:07:15Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:07:15Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ป1711ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1490191 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9810 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | โทรศัพท์เคลื่อนที่ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | ความพอใจของผู้บริโภค | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคในการซื้อสมาร์ตโฟนในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers decision towards purchasing Smartphone in Mueang Chiang Mai District/ ประสงค์ วงษา | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0953pw_tpg.pdf | 520.6 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_abs.pdf | 449.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_con.pdf | 446.14 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_ch1.pdf | 461.3 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_ch2.pdf | 495.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_ch3.pdf | 460.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_ch4.pdf | 920 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_ch5.pdf | 578.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_bib.pdf | 454.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0953pw_app.pdf | 482.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.