Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9720
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | อภิวัฒน์ จันกัน | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:06:33Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:06:33Z | - |
dc.date.issued | 2553 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.812 อ163ผ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1478776 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9720 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553 | en_US |
dc.subject | ธนาคารกรุงไทย จำกัด (มหาชน) | en_US |
dc.subject | ความสัมพันธ์กับลูกค้า | en_US |
dc.subject | การสร้างความสัมพันธ์กับลูกค้า | en_US |
dc.subject | ธนาคารและการธนาคาร -- บริการลูกค้า -- ลำปาง | en_US |
dc.title | ผลกระทบของคุณภาพการบริการต่อความสัมพันธ์ระหว่างลูกค้า ในจังหวัดลำปางกับตราสินค้าธนาคารกรุงไทย = Impact of service quality towards relationship between Lampang Customers and Krung Thai Bank Brand / อภิวัฒน์ จันกัน | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mark0853aj_tpg.pdf | 527.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_abs.pdf | 456.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_con.pdf | 494.38 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_ch1.pdf | 467.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_ch2.pdf | 529.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_ch3.pdf | 526.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_ch4.pdf | 798.77 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_ch5.pdf | 628.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_bib.pdf | 458.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mark0853aj_app.pdf | 818.91 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.