Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9677
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorณัฐพร บุญญาสัยen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:14Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:14Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ณ113ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474902en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9677-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- ลำพูนen_US
dc.subjectโทรศัพท์เคลื่อนที่ -- การตลาดen_US
dc.subjectพฤติกรรมผู้บริโภค -- ลำพูนen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการค้าปลีกที่มีผลต่อการเลือกร้านจำหน่ายโทรศัพท์เคลื่อนที่ของลูกค้าในห้างบิ๊กซีซูเปอร์เซ็นเตอร์ สาขาลำพูน = Retail marketing mix factors affecting customers towards selecting mobile phone shops at Big C Supercenter, Lamphun Branch / ณัฐพร บุญญาสัยen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mark0353nb_tpg.pdf509.21 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_abs.pdf453.11 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_con.pdf453.57 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_ch1.pdf453.64 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_ch2.pdf485.21 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_ch3.pdf456.37 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_ch4.pdf705.86 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_ch5.pdf568.48 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_bib.pdf445.92 kBAdobe PDFView/Open
mark0353nb_app.pdf471.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.