Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9650
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorเกศรา แก้วลูนen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:06:03Z-
dc.date.available2014-09-17T08:06:03Z-
dc.date.issued2553en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ก587ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1474394en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9650-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2553en_US
dc.subjectธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) -- ความพอใจของผู้ใช้บริการen_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectผู้ประกอบการ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อผู้ประกอบการวิสาหกิจขนาดกลางและขนาดย่อมในการตัดสินใจเลือกใช้บริการสินเชื่อของธนาคารไทยพาณิชย์ จำกัด (มหาชน) สำนักงานธุรกิจท่าแพ (เชียงใหม่) = Services marketing mix factors affection decision of small and medium enterprises (SMEs) Entrepreneurs towards choosing credit services of business relationship center Tha Phae (Chiang Mai), Siam Commercial Bank Public Company Limiteden_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0353kk_tpg.pdf528 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_abs.pdf548.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_con.pdf821.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch1.pdf644.84 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch2.pdf933.86 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch3.pdf624.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch4.pdf6.18 MBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_ch5.pdf1.91 MBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_bib.pdf555.87 kBAdobe PDFView/Open
mba0353kk_app.pdf955.31 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.