Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9532
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ทัศนาภรณ์ ทองเที่ยง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:05:11Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:05:11Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8342 ท118พ | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1464354 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9532 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | พฤติกรรมผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | โฆษณา -- เครื่องสำอาง | en_US |
dc.subject | เครื่องสำอาง -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.title | พฤติกรรมการเปิดรับสื่อที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อเครื่องสำอางบำรุงรักษาผิวหน้าของผู้บริโภคในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Media exposure affecting consumer decision towards buying facial skin care cosmetics in Mueang Chiang Mai District / ทัศนาภรณ์ ทองเที่ยง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952tt_tpg.pdf | 464.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_abs.pdf | 464.12 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_con.pdf | 476.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_ch1.pdf | 461.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_ch2.pdf | 511.45 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_ch3.pdf | 476.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_ch4.pdf | 1.07 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_ch5.pdf | 628.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_bib.pdf | 454.52 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952tt_app.pdf | 502.54 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.