Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:48Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:48Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ศ111ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1463486en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9484-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectรถยนต์ -- การตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- กรุงเทพฯen_US
dc.titleปัจจัยที่มีผลต่อการตัดสินใจของผู้บริโภคต่อการซื้อรถยนต์นั่งมือสองจากผู้ประกอบการบนถนนกาญจนาภิเษา กรุงเทพมหานคร = Factors affecting consumer decision on buying used cars from entrepreneurs on Kanjanapisaek Road, Bangkok / ศักดิ์ดาว รอดพิทักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0652sr_tpg.pdf548.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_abs.pdf482.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_con.pdf481.68 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_ch1.pdf486.43 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_ch2.pdf509.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_ch3.pdf483.8 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_ch4.pdf982.47 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_ch5.pdf625.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_bib.pdf474.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0652sr_app.pdf494.54 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.