Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9477
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:04:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:04:44Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8 ช966ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1462881 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9477 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | ธุรกิจอสังหาริมทรัพย์ -- การตลาด | en_US |
dc.subject | การซื้อบ้าน -- สมุทรสาคร. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจเลือกซื้อบ้านที่อยู่อาศัยของผู้มีรายได้สูงในอำเภอเมืองสมุทรสาคร = Marketing mix factor affecting buying decision towards house of high-income customers in Mueang Samut Sakhon District / ไชยพงศ์ เอกจิตรพันธ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0952ca_tpg.pdf | 468.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_abs.pdf | 467.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_con.pdf | 473.84 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_ch1.pdf | 482.54 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_ch2.pdf | 511.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_ch3.pdf | 471.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_ch4.pdf | 936.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_ch5.pdf | 659.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_bib.pdf | 464.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0952ca_app.pdf | 522.98 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.