Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9396
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุทธนา หล่าวเจริญen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:04:08Z-
dc.date.available2014-09-17T08:04:08Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 ย444ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1454673en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9396-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectปูนซีเมนต์ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectโรงงาน -- สมุทรสาครen_US
dc.subjectหอพัก -- สมุทรสาครen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อซีเมนต์บล็อกขนาด 7 เซนติเมตร เพื่อสร้างโรงงานและหอพัก ในจังหวัดสมุทรสาคร = Marketing mix factors affecting buying decision of 7 cm. cement block for plant and dormitory construction in Samutsakhorn province / ยุทธนา หล่าวเจริญ;"Marketing mix factors affecting buying decision of 7 cm. cement block for plant and dormitory construction in Samutsakhorn province"en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0550yl_tpg.pdf213.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_abs.pdf247.65 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_con.pdf473.16 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch1.pdf236.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch2.pdf410.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch3.pdf254 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch4.pdf3.87 MBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_ch5.pdf958.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_bib.pdf165.37 kBAdobe PDFView/Open
mba0550yl_app.pdf359.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.