Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9350
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พัชรา ชัยอิสระเสรี | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:49Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:49Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 พ112ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453696 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9350 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | ห้างหุ้นส่วนจำกัด เชียงใหม่นิวอะไหล่ ชัยเสรี | en_US |
dc.subject | รถจักรยานยนต์ -- อะไหล่ -- การจัดซื้อ | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อลูกค้าในการตัดสินใจซื้ออะไหล่รถจักรยานยนต์จากห้างหุ้นส่วนจำกัดเชียงใหม่นิวอะไหล่ ชัยเสรี = Marketing mix factors affecting customer decision towards purchasing motorcycle spare parts from Chaisaree Limited Partnership / พัชรา ชัยอิสระเสรี | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0951pc_tpg.pdf | 563.53 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_abs.pdf | 507.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_con.pdf | 492.55 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_ch1.pdf | 487.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_ch2.pdf | 528.37 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_ch3.pdf | 483.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_ch4.pdf | 896.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_ch5.pdf | 685.89 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_bib.pdf | 472.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0951pc_app.pdf | 522.19 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.