Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9328
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธำรงค์ คูสวัสดิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:03:40Z-
dc.date.available2014-09-17T08:03:40Z-
dc.date.issued2552en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ธ217ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453580en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9328-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552en_US
dc.subjectการจัดการตลาดen_US
dc.subjectจักรยานยนต์ -- การจั้ดซื้อen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเถินen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเถิน จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumer decision towards buying motorcycles in Amphoe Thoen, Changwat Lampang / ธำรงค์ คูสวัสดิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0152tk_tpg.pdf623.4 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_abs.pdf515.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_con.pdf475.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_ch1.pdf483.78 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_ch2.pdf501.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_ch3.pdf484.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_ch4.pdf788.42 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_ch5.pdf617.1 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_bib.pdf480.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0152tk_app.pdf518.14 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.