Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9328
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ธำรงค์ คูสวัสดิ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:03:40Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:03:40Z | - |
dc.date.issued | 2552 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ธ217ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1453580 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9328 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2552 | en_US |
dc.subject | การจัดการตลาด | en_US |
dc.subject | จักรยานยนต์ -- การจั้ดซื้อ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- ลำปาง. อำเภอเถิน | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อรถจักรยานยนต์ของผู้บริโภคในอำเภอเถิน จังหวัดลำปาง = Marketing mix factors affecting consumer decision towards buying motorcycles in Amphoe Thoen, Changwat Lampang / ธำรงค์ คูสวัสดิ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0152tk_tpg.pdf | 623.4 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_abs.pdf | 515.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_con.pdf | 475.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_ch1.pdf | 483.78 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_ch2.pdf | 501.61 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_ch3.pdf | 484.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_ch4.pdf | 788.42 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_ch5.pdf | 617.1 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_bib.pdf | 480.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0152tk_app.pdf | 518.14 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.