Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9228
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ดลกร บุญติ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:02:59Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:02:59Z | - |
dc.date.issued | 2551 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ด171ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1447589 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9228 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2551 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.subject | น้ำผลไม้ -- การตลาด | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปของผู้บริโภค อำเภอเมืองเชียงใหม่ = Markiting mix factors affecting ready - to - dirnk fruit juice purchasing perferences of consumers in Mueang Chiang Mai District / ดลกร บุญติ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0751db_tpg.pdf | 1.26 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_abs.pdf | 487.24 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_con.pdf | 488.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_ch1.pdf | 484.2 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_ch2.pdf | 583.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_ch3.pdf | 495.83 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_ch4.pdf | 778.47 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_ch5.pdf | 572.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_bib.pdf | 477.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0751db_app.pdf | 521.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.