Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9031
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | วรานนท์ ไชยวงศ์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:36Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:36Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ว172ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419304 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9031 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | สินค้าอุปโภคบริโภค | en_US |
dc.subject | ร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกผู้จัดจำหน่ายสินค้าอุปโภคบริโภคของร้านค้าปลีกแบบดั้งเดิมในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Marketing mix factors influencing small consumer retailers selection of consumer product suppliers in Mueang District, Chiang Mai Province / วรานนท์ ไชยวงศ์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0949wcw_tpg.pdf | 205.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_abs.pdf | 227.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_con.pdf | 249.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_ch1.pdf | 223.62 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_ch2.pdf | 437.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_ch3.pdf | 199.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_ch4.pdf | 1.95 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_ch5.pdf | 703.23 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_bib.pdf | 177.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949wcw_app.pdf | 235.8 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.