Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/9006
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ศุภจักร ภัครเจริญกุล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:26Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:26Z | - |
dc.date.issued | 2549 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 658.8342 ศ462ค | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419270 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/9006 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549 | en_US |
dc.subject | ความพอใจผู้ใช้บริการ | en_US |
dc.subject | เวลา | en_US |
dc.subject | ลายนิ้วมือ | en_US |
dc.title | ความพึงพอใจที่มีต่อการบันทึกเวลาด้วยเทคโนโลยีการสแกนลายนิ้วมือของลูกค้าห้างหุ้นส่วนจำกัด ดิจิตอล อินทริเกรชั่น = The Satisfaction towards time attendance system by finger scan technology of digital integration limited partnership's customer / ศุภจักร ภัครเจริญกุล;"The Satisfaction towards time attendance system by finger scan technology of digital integration limited partnership's customer" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0949sp_tpg.pdf | 202.57 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_abs.pdf | 288.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_con.pdf | 269.8 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_ch1.pdf | 268 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_ch2.pdf | 464.79 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_ch3.pdf | 207.03 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_ch4.pdf | 1.18 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_ch5.pdf | 922.99 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_bib.pdf | 170.22 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0949sp_app.pdf | 320.75 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.