Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8986
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพรปวีณ์ กองแพงen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T08:01:16Z-
dc.date.available2014-09-17T08:01:16Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 พ175ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419227en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8986-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectบัตรเครดิตen_US
dc.subjectกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารen_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตในกลุ่มสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting employees in the food industry on the selection of credit cards from non banks in Mueang District, Chiang Mai Province / พรปวีณ์ กองแพงen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949pkp_tpg.pdf462.43 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_abs.pdf531.36 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_con.pdf558.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_ch1.pdf541.59 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_ch2.pdf793.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_ch3.pdf479.92 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_ch4.pdf3.34 MBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_ch5.pdf1.42 MBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_bib.pdf461.39 kBAdobe PDFView/Open
agim0949pkp_app.pdf639.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.