Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8986
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | พรปวีณ์ กองแพง | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T08:01:16Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T08:01:16Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 พ175ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419227 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8986 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | บัตรเครดิต | en_US |
dc.subject | กลุ่มอุตสาหกรรมอาหาร | en_US |
dc.subject | ธนาคารพาณิชย์ -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกใช้บัตรเครดิตในกลุ่มสถาบันการเงินที่ไม่ใช่ธนาคารพาณิชย์ของพนักงานกลุ่มอุตสาหกรรมอาหารอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Service marketing mix factors affecting employees in the food industry on the selection of credit cards from non banks in Mueang District, Chiang Mai Province / พรปวีณ์ กองแพง | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0949pkp_tpg.pdf | 462.43 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_abs.pdf | 531.36 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_con.pdf | 558.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_ch1.pdf | 541.59 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_ch2.pdf | 793.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_ch3.pdf | 479.92 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_ch4.pdf | 3.34 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_ch5.pdf | 1.42 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_bib.pdf | 461.39 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0949pkp_app.pdf | 639.21 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.