Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8909
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorคมกริช ปริรัตน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:52:24Z-
dc.date.available2014-09-17T07:52:24Z-
dc.date.issued2554en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 641.875 ค161ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1502880en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8909-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2554en_US
dc.subjectน้ำผลไม้ -- การตลาดen_US
dc.subjectร้านค้าปลีก -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อน้ำผลไม้สำเร็จรูปท้องถิ่น ของร้านค้าปลีกในอำเภอเมืองเชียงใหม่ = Marketing factors affecting the purchasing preferences of local ready-to-drink fruit juices by retailers in Mueang Chiang Mai District / คมกริช ปริรัตน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0854kp_tpg.pdf1.54 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_abs.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_con.pdf1.81 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_ch1.pdf951.28 kBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_ch2.pdf3.64 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_ch3.pdf948.37 kBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_ch4.pdf13.89 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_ch5.pdf3.95 MBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_bib.pdf348.31 kBAdobe PDFView/Open
agim0854kp_app.pdf3.28 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.