Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8833
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | น่ารัก ตันเสนีย์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:48Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:48Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 น2711ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429350 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8833 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Mai / น่ารัก ตันเสนีย์;"Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Ma" | en_US |
dc.type | การค้นแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0450nt_tpg.pdf | 451.08 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_abs.pdf | 486.51 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_con.pdf | 521.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_ch1.pdf | 504.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_ch2.pdf | 674.88 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_ch3.pdf | 468.18 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_ch4.pdf | 1.24 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_ch5.pdf | 874.17 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_bib.pdf | 440.98 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0450nt_app.pdf | 524.56 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.