Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8833
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorน่ารัก ตันเสนีย์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:48Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:48Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น2711ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1429350en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8833-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์เบเกอรี่ของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Mai / น่ารัก ตันเสนีย์;"Marketing mix factors affecting consumer purchasing decision of bakery products in Mueang district, Chiang Ma"en_US
dc.typeการค้นแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450nt_tpg.pdf451.08 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_abs.pdf486.51 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_con.pdf521.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_ch1.pdf504.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_ch2.pdf674.88 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_ch3.pdf468.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_ch4.pdf1.24 MBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_ch5.pdf874.17 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_bib.pdf440.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0450nt_app.pdf524.56 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.