Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8823
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ประยุทธ เป็นมูล | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:51:44Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:51:44Z | - |
dc.date.issued | 2550 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 658.8 ป17116ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419157 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8823 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550 | en_US |
dc.subject | สมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | ผลิตผลเกษตร | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจขายผลิตผลทางการเกษตรของสมาชิกสหกรณ์การเกษตรแม่แจ่ม จำกัด = Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members / ประยุทธ เป็นมูล;" Marketing mix factors affecting agicultural products selling decision of Maechaem agricultural co-operatives Ltd. members" | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
agim0550ppm_tpg.pdf | 457.32 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_abs.pdf | 451.82 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_con.pdf | 554.13 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_ch1.pdf | 496.25 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_ch2.pdf | 549.75 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_ch3.pdf | 479.5 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_ch4.pdf | 1.84 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_ch5.pdf | 1.05 MB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_bib.pdf | 443.69 kB | Adobe PDF | View/Open | |
agim0550ppm_app.pdf | 516.15 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.