Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8822
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorนาฏนัดดา สมประสงค์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:43Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:43Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 น235ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419129en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8822-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- ตาก. อำเภอแม่สอดen_US
dc.subjectถั่วแปจีen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีต่อผู้บริโภคในการเลือกซื้อผลิตภัณฑ์ถั่วแปจี ในอำเภอแม่สอด จังหวัดตาก = Marketing mix factors affecting comsumers on purchasing paejee bean products in Mae Sod District, Tak Province / นาฏนัดดา สมประสงค์en_US
dc.typeการค้นควัาแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0550ns_tpg.pdf458.38 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_abs.pdf521.97 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_con.pdf554.83 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch1.pdf531.24 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch2.pdf765.91 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch3.pdf476.34 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch4.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_ch5.pdf986.55 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_bib.pdf451.5 kBAdobe PDFView/Open
agim0550ns_app.pdf649.1 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.