Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชาลินี โพธิ์ศิริen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:51:35Z-
dc.date.available2014-09-17T07:51:35Z-
dc.date.issued2550en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ช273ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1419113en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8806-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2550en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectรถโดยสารen_US
dc.titleปัจจัยทางการตลาดที่มีผลต่อการเลือกใช้บริการรถโดยสารประจำทางเส้นทางเชียงใหม่-กรุงเทพมหานคร ของผู้โดยสารสถานีขนส่งผู้โดยสารจังหวัดเชียงใหม่ แห่งที่2 = Marketing Factors Affecting (Chiang Mai) Passenger's Selection of Bus Service to Bangkok from Chiang Mai Bus Station Two (Chiang Mai Arcade Station) / ชาลินี โพธิ์ศิริen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0450cp_tpg.pdf187.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_abs.pdf263 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_con.pdf320.69 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch1.pdf238.12 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch2.pdf527.44 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch3.pdf272.14 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch4.pdf2.3 MBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_ch5.pdf1.84 MBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_bib.pdf182.98 kBAdobe PDFView/Open
mba0450cp_app.pdf711.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.