Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุรศักดิ์ ดาวเงินen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:54Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:54Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ส478คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401287en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8706-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectน้ำดื่ม -- เชียงใหม่. อำเภอเชียงดาวen_US
dc.titleความพึงพอใจที่มีต่อส่วนประสมทางการตลาดของลูกค้าน้ำดื่มตรากินรีในอำเภอเชียงดาว จังหวัดเชียงใหม่ = Customer satisfaction towards marketing mix of Kinnaree brand drinking water in Chiang Dao District, Chiang Mai Province / สุรศักดิ์ ดาวเงินen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0949sdn_tpg.pdf198.02 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_abs.pdf234.24 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_con.pdf249.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_ch1.pdf263.34 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_ch2.pdf434.27 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_ch3.pdf189.29 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_ch4.pdf1.14 MBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_ch5.pdf584.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_bib.pdf166.61 kBAdobe PDFView/Open
mba0949sdn_app.pdf563.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.