Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8703
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:50:53Z-
dc.date.available2014-09-17T07:50:53Z-
dc.date.issued2549en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ศ467ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1401273en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8703-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2549en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectข้าวสารen_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อข้าวสารบรรจุถุงของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing mix factors affecting consumers' decision to purchase packed rice in Mueang district, Chiang Mai province / ศุภวัชร์ ยาวิสิทธิ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
agim0949sy_tpg.pdf471.69 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_abs.pdf488.02 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_con.pdf540.93 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_ch1.pdf463.47 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_ch2.pdf711.29 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_ch3.pdf510.14 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_ch4.pdf939.09 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_ch5.pdf972.19 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_bib.pdf451.12 kBAdobe PDFView/Open
agim0949sy_app.pdf838.61 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.