Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8520
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorยุทธชัย คณาสิริวัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:47Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:47Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว 381 ย444ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1390902en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8520-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectนักท่องเที่ยว -- ตราดen_US
dc.subjectสถานตากอากาศ -- ตราดen_US
dc.subjectเกาะช้าง (ตราด)en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกพักรีสอร์ท ระดับราคาสูงของนักท่องเที่ยวบนเกาะช้าง จังหวัดตราด = Service marketing mix factor affecting tourists selection of high-end resorts on Koh Chang, Trat Provinve / ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0948yk_tpg.pdf327.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_abs.pdf180.09 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_con.pdf172.95 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch1.pdf160.28 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch2.pdf295.81 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch3.pdf158.35 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch4.pdf239.91 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_ch5.pdf216.56 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_bib.pdf162.05 kBAdobe PDFView/Open
mba0948yk_app.pdf186.76 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.