Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8520
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:49:47Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:49:47Z | - |
dc.date.issued | 2548 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว 381 ย444ป | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1390902 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8520 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548 | en_US |
dc.subject | การตลาด | en_US |
dc.subject | นักท่องเที่ยว -- ตราด | en_US |
dc.subject | สถานตากอากาศ -- ตราด | en_US |
dc.subject | เกาะช้าง (ตราด) | en_US |
dc.title | ปัจจัยส่วนประสมการตลาดบริการที่มีผลต่อการเลือกพักรีสอร์ท ระดับราคาสูงของนักท่องเที่ยวบนเกาะช้าง จังหวัดตราด = Service marketing mix factor affecting tourists selection of high-end resorts on Koh Chang, Trat Provinve / ยุทธชัย คณาสิริวัฒน์ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0948yk_tpg.pdf | 327.94 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_abs.pdf | 180.09 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_con.pdf | 172.95 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_ch1.pdf | 160.28 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_ch2.pdf | 295.81 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_ch3.pdf | 158.35 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_ch4.pdf | 239.91 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_ch5.pdf | 216.56 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_bib.pdf | 162.05 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0948yk_app.pdf | 186.76 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.