Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8408
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:49:02Z-
dc.date.available2014-09-17T07:49:02Z-
dc.date.issued2548en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 381 ธ342กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1371707en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8408-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2548en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectการสื่อสารen_US
dc.subjectสบู่en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่. อำเภอเมืองen_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกซื้อสบู่สมุนไพรชนิดก้อนของผู้บริโภค ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication affecting consumers'decision to purchase herbal bar soaps in Amphoe Mueang Chiang Mai, Changwat Chiang Mai / ธิดารัตน์ เอี่ยมศิริรักษ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0848te_tpg.pdf192.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_abs.pdf242.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_con.pdf323.04 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_ch1.pdf240 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_ch2.pdf456.3 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_ch3.pdf213.62 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_ch4.pdf2.02 MBAdobe PDFView/Open
mba0848te_ch5.pdf1.15 MBAdobe PDFView/Open
mba0848te_bib.pdf204.11 kBAdobe PDFView/Open
mba0848te_app.pdf266.73 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.