Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8293
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorรัชชิษฎ์ พันธุ์ทองen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:48:16Z-
dc.date.available2014-09-17T07:48:16Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 658.8 ร112ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1354707en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8293-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectปูนซีเมนต์ -- การจัดซื้อen_US
dc.subjectร้านค้า -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยส่วนประสมทางการตลาดที่มีผลต่อการตัดสินใจซื้อปูนซีเมนต์ถุงของร้านค้าช่วงในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษาร้านค้าช่วง บริษัท ปูนซิเมนต์เอเซีย จำกัด (มหาชน) = Marketing mix factors affecting the purchasing decision of sub-dealers of bag cement in Chiang Mai Province: a case study of sub-dealer of the Asia Cement Public Company Limited. / รัชชิษฎ์ พันธุ์ทองen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0447rp_tpg.pdf463.93 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_abs.pdf514.52 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_con.pdf492.18 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_ch1.pdf526.76 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_ch2.pdf539.07 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_ch3.pdf471.54 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_ch4.pdf1.37 MBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_ch5.pdf953.53 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_bib.pdf439.01 kBAdobe PDFView/Open
mba0447rp_app.pdf938.58 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.