Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8238
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorอรอุมา บัวสง่าen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:55Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:55Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว 380.1 อ179กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1353128en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8238-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการตลาดen_US
dc.subjectโทรศัพท์เคลื่อนที่en_US
dc.titleกลยุทธ์การตลาดของผู้ให้บริการโทรศัพท์เคลื่อนที่ระบบจ่ายเงินล่วงหน้า = Marketing strategy on Pre-paid system of mobile phone service providers / อรอุมา บัวสง่าen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ob_tpg.pdf30.06 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_abs.pdf303.2 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_con.pdf356.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_ch1.pdf236.03 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_ch2.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_ch3.pdf189.72 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_ch4.pdf4.36 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_ch5.pdf2.07 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_bib.pdf422.89 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ob_app.pdf178.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.