Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8201
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorฐจิตรา สรรพกิจen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:47:39Z-
dc.date.available2014-09-17T07:47:39Z-
dc.date.issued2547en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 659.1 ฐ123กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1350833en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8201-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547en_US
dc.subjectการสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectร้านกาแฟ -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectผู้บริโภค -- เชียงใหม่en_US
dc.titleการสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านกาแฟคั่วบดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of roasted and ground coffee shops of consumers in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ฐจิตรา สรรพกิจen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0947ts_tpg.pdf473.63 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_abs.pdf541.64 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_con.pdf646.97 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch1.pdf507.74 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch2.pdf809.71 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch3.pdf485.19 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch4.pdf2.89 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_ch5.pdf2 MBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_bib.pdf462.58 kBAdobe PDFView/Open
mba0947ts_app.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.