Please use this identifier to cite or link to this item:
http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8201
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | ฐจิตรา สรรพกิจ | en_US |
dc.date.accessioned | 2014-09-17T07:47:39Z | - |
dc.date.available | 2014-09-17T07:47:39Z | - |
dc.date.issued | 2547 | en_US |
dc.identifier.govdoc | ว/ภน 659.1 ฐ123ก | en_US |
dc.identifier.uri | http://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1350833 | en_US |
dc.identifier.uri | http://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8201 | - |
dc.language.iso | tha | en_US |
dc.publisher | เชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2547 | en_US |
dc.subject | การสื่อสารทางการตลาด -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ร้านกาแฟ -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.subject | ผู้บริโภค -- เชียงใหม่ | en_US |
dc.title | การสื่อสารการตลาดที่มีผลต่อการเลือกร้านกาแฟคั่วบดของผู้บริโภคในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Marketing communication influencing selection of roasted and ground coffee shops of consumers in Amphoe Mueang, Changwat Chiang Mai / ฐจิตรา สรรพกิจ | en_US |
dc.type | การค้นคว้าแบบอิสระ | en_US |
Appears in Collections: | BA: Independent Study (IS) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
mba0947ts_tpg.pdf | 473.63 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_abs.pdf | 541.64 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_con.pdf | 646.97 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_ch1.pdf | 507.74 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_ch2.pdf | 809.71 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_ch3.pdf | 485.19 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_ch4.pdf | 2.89 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_ch5.pdf | 2 MB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_bib.pdf | 462.58 kB | Adobe PDF | View/Open | |
mba0947ts_app.pdf | 1.19 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.