Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/8068
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorสุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:46Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:46Z-
dc.date.issued2546en_US
dc.identifier.govdocว 332.1 ส442คen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1333970en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/8068-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2546en_US
dc.subjectธนาคารและการธนาคาร -- ไทย (ภาคกลาง)en_US
dc.subjectความพอใจของผู้ใช้บริการ -- ไทย (ภาคกลาง)en_US
dc.titleความพึงพอใจของลูกค้าต่อระบบบัตรคิว : กรณีศึกษาธนาคารกรุงศรีอยุธยา จำกัด (มหาชน) ในเขตส่วนภูมิภาคเขต 28 = Customer satisfiction towards card queuing system: a case study of Bank of Ayudhy (Public) Company Limited in region 28 / สุธาทิพย์ ธีรเสถียรพงศ์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0946str_tpg.pdf334.36 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_abs.pdf198.92 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_con.pdf265.25 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch1.pdf222.39 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch2.pdf384.94 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch3.pdf226.66 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch4.pdf1.8 MBAdobe PDFView/Open
mba0946str_ch5.pdf716.23 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_bib.pdf165.73 kBAdobe PDFView/Open
mba0946str_app.pdf252.17 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.