Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7988
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorพิทยา จินาวัฒน์en_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:19Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:19Z-
dc.date.issued2541en_US
dc.identifier.govdocว 658.8 พ346กen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1221929en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7988-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2541en_US
dc.subjectการตลาด -- แง่สังคมen_US
dc.subjectยาเสพติดกับเยาวชนen_US
dc.titleการนำแนวคิดเรื่องการตลาดเชิงสังคมไปใช้ในการรณรงค์ป้องกันปัญหา ยาเสพติดในกลุ่มวัยรุ่น / พิทยา จินาวัฒน์en_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0541pj_abs.pdf170.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.