Please use this identifier to cite or link to this item: http://cmuir.cmu.ac.th/jspui/handle/6653943832/7948
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorชัยวัฒน์ พงษ์ภาสุระen_US
dc.date.accessioned2014-09-17T07:46:12Z-
dc.date.available2014-09-17T07:46:12Z-
dc.date.issued2538en_US
dc.identifier.govdocว/ภน 332.12 ช116ปen_US
dc.identifier.urihttp://search.lib.cmu.ac.th/search/?searchtype=.&searcharg=b1162226en_US
dc.identifier.urihttp://cmuir.cmu.ac.th/handle/6653943832/7948-
dc.language.isothaen_US
dc.publisherเชียงใหม่ : บัณฑิตวิทยาลัย มหาวิทยาลัยเชียงใหม่, 2538en_US
dc.subjectธนาคารพาณิชย์ -- การตลาด -- เชียงใหม่en_US
dc.subjectสินเชื่อ -- เชียงใหม่en_US
dc.titleปัจจัยด้านการตลาดที่มีผลต่อการใช้บริการสินเชื่อที่อยู่อาศัยของลูกค้าธนาคารพาณิชย์ ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ / ชัยวัฒน์ พงษ์ภาสุระen_US
dc.typeการค้นคว้าแบบอิสระen_US
Appears in Collections:BA: Independent Study (IS)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
mba0438cp_abs.pdf462.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in CMUIR are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.