Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
HUMAN: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 25 (Search time: 0.012 seconds).
previous
1
2
3
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2548
ความแตกต่างของการควบคุมตนเอง การเห็นคุณค่าในตนเองและการสนับสนุนทางสังคมระหว่างผู้ที่หยุดเสพยาบ้าและผู้ที่กลับมาเสพยาบ้าซ้ำ = The Difference in self control, self esteem and social support between the amphetamine abstinent and the amphetamine relapse / โสภา งามกระแสสินธุ์
โสภา งามกระแสสินธุ์
2548
การประยุกต์ใช้หลักพุทธธรรมในการอนุรักษ์ทรัพยากรป่าไม้ของเจ้าอธิการสมคิด จรณธมฺโม (จันอ้น) = Chao Adhikarn Somkid Caranadhammo (Chan-On)'s application of buddhadhamma to the forest preservation / พระปลัดเฉลิม บังเมฆ
เฉลิม บังเมฆ, พระปลัด
2548
ส่วนผสมทางการตลาดที่มีอิทธิพลต่อนักท่องเที่ยวชาวญี่ปุ่นในการเลือกใช้บริการสปาในเขตอำเภอเมืองจังหวัดเชียงใหม่ = The Influences of the marketing mix on the Japanese tourists' choice of spa service in Mueang District Chiang Mai Province / ณิศรา คุณาศิรินทร์
ณิศรา คุณาศิรินทร์
2548
ความพึงพอใจของนักท่องเที่ยวต่อการให้บริการภัตตาคาร และร้านอาหาร : กรณีศึกษา ภัตตาคารและร้านอาหาร อำเภอเมือง จังหวัดเชียงราย = Tourists'satisfaction of restaurant and food shop service: a case study of restaurants and food shop in Mueang District, Chiang Rai Province / ปทุมพร แก้วคำ
ปทุมพร แก้วคำ
2548
กระบวนการทำหัตถกรรมท้องถิ่นให้กลายเป็นสินค้าที่ระลึกสำหรับนักท่องเที่ยว : กรณีศึกษาบ้านบ่อสร้าง อำเภอสันกำแพง จังหวัดเชียงใหม่ = The commoditization of local crafts as tourist souvenirs: a case study of Bor Sang Village, San Kamphaeng District, Chiang Mai Province / สืบพงศ์ หงษ์ภักดี
สืบพงศ์ หงษ์ภักดี
2548
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจซื้อบริการนำเที่ยวแบบเหมาจ่าย ภายในประเทศของนักท่องเที่ยวชาวไทย ในอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = Factors influencing Thai tourists' buying decision on domestic package tour in Mueang District, Chiang Mai Province / บุษราภรณ์ กอบกิจพานิชผล
บุษราภรณ์ กอบกิจพานิชผล
2548
การจัดรายการนำเที่ยวจังหวัดเชียงใหม่สำหรับนักท่องเที่ยวชาวเยอรมัน = Tour itineraries of Chiang Mai for German tourists / กมลวัณย์ โมราศิล์ป
กมลวัณย์ โมราศิล์ป
2548
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการเลือกใช้บริการที่พักแรมและแหล่งท่องเที่ยวในจังหวัดเชียงใหม่ : กรณีศึกษานักท่องเที่ยวจากประเทศสหรัฐอาหรับเอมิเรตส์ = Factors affecting the selection of the accommodation and the touring destination in Chiang Mai: a case study of the United Arab Emirates tourists / จันทร์จิราพร พิบูลย์
จันทร์จิราพร พิบุลย์
2548
ปัจจัยที่มีอิทธิพลต่อการตัดสินใจเลือกใช้บริการนำเที่ยวแบบเหมาจ่าย จากบริษัทนำเที่ยวในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ ของนักท่องเที่ยวชาวสิงคโปร์ = Factors effecting decision of Singapore tourists in choosing package tour from travel agency in Mueang District, Chiang Mai Province / ดวงศิริ เวียงคำ
ดวงศิริ เวียงคำ
2548
ความต้องการพัฒนาทักษะภาษาอังกฤษของบุคลากรในธุรกิจโรงแรม ในเขตอำเภอเมือง จังหวัดอุบลราชธานี = The Needs of English skill improvement for the hotel employees in Mueang District, Ubon Ratchathani Province / อาภารัตน์ ประทีปะเสน
อาภารัตน์ ประทีปะเสน
Discover
Author
1
บุณยศิริ บุญชู
1
บุษราภรณ์ กอบกิจพานิชผล
1
ปทุมพร แก้วคำ
1
รุ่งอรุณ เศรษฐบุตร
1
วินิธา พานิชย์
1
ศศิกาญจน์ สุรินทร์ต๊ะ
1
สนทยา เรือนปัญโญ
1
สืบพงศ์ หงษ์ภักดี
1
อัญรินทร์ ขจรเวคิน
1
อัฏฐพล เขื่อนคำ
.
< previous
next >
Subject
4
การท่องเที่ยว
3
เชียงใหม่ -- ภูมิประเทศและการท่อง...
2
นักท่องเที่ยว -- เชียงใหม่
2
ผู้ประกอบการ -- ลำปาง
2
เชียงใหม่. อำเภอเมือง -- ภูมิประเ...
2
โรงแรม -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
1
การควบคุมตนเอง
1
การจัดการโรงแรม -- อุบลราชธานี. อ...
1
การตลาด
1
การตลาด -- เชียงใหม่. อำเภอเมือง
.
next >