Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
HUMAN: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-10 of 35 (Search time: 0.009 seconds).
previous
1
2
3
4
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
2549
ปัจจัยที่พยากรณ์การสมัครงานทางอินเตอร์เน็ตของบัณฑิตมหาวิทยาลัยเชียงใหม่ = Factors predicting job application of Chiang Mai University Graduates via the internet / ปริยานุช วุฒิ
ปริยานุช วุฒิ
2549
ความสัมพันธ์ระหว่างความเชื่อเรื่องบุญและบาปกับพฤติกรรมเชิงจริยธรรมของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลายโรงเรียนสันป่าตองวิทยาคม = The Relationship between the belief in merit and sin and moral behavior of high school students in Sanpatong Wittayacom school / พิกุล นิตย์อำนวยผล
พิกุล นิตย์อำนวยผล
2549
สมรรถนะที่จำเป็นและที่มีในปัจจุบันของเภสัชกรซึ่งปฏิบัติงานเกี่ยวกับการบังคับใช้กฎหมายคุ้มครองผู้บริโภคด้านสาธารณสุขตามพระราชบัญญัติยา พ.ศ.2510 ในเขตภาคเหนือ = Essential and present competencies of pharmacists who enforce consumer protection law under the Drug Act B.E. 2510 in the Northern Region / มาฆมาส กาญจนากร
มาฆมาส กาญจนากร
2549
ความสุขและความสามารถในการเผชิญปัญหาของกลุ่มครูอาสาสมัครในพื้นที่ประสบภัยสึนามิ = Happiness and coping abilities of volunteer teachers in Tsunami affected areas / อภิพร อิสระเสนีย์
อภิพร อิสระเสนีย์
2549
ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการอบรมเลี้ยงดูและพฤติกรรมการดื่มแอลกอฮอล์ของนักเรียนชั้นมัธยมศึกษาตอนปลาย = The relationship between child rearing practice styles and alcohol drinking behavior of high school students / ธัญญลักษณ์ บุญลือ;"The relationship between child rearing practice styles and alcohol drinking behavior of high school students"
ธัญญลักษณ์ บุญลือ
2549
บุคลิกภาพห้าองค์ประกอบที่พยากรณ์ความภักดีต่อตราสินค้าในผลิตภัณฑ์บำรุงผิวหน้าของผู้บริโภคสตรีในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = The Five-factor model of personality in predicting brand loyalty to the facial care products of female consumers in Amphor Mueang, Changwat Chiang Mai / ปิยพร อนุสาร
ปิยพร อนุสาร
2549
ความสัมพันธ์ระหว่างรูปแบบการอบรมเลี้ยงดูเด็กกับพฤติกรรมการแสดงออกที่เหมาะสมของนักเรียนมัธยมศึกษาตอนปลาย = Relationship between child rearing practices and assertive behavions of senior high school students / แขไข ใหม่เมธี
แขไข ใหม่เมธี
2549
ความสัมพันธ์ระหว่างบุคลิกภาพการปรับตัวเพื่อสู่ความเป็นเลิศความเหนื่อยหน่ายในงานกับพฤติกรรมความปลอดภัยในการทำงานของพนักงานระดับปฏิบัติการในโรงงานอุตสาหกรรมอิเลคทรอนิกส์ = The Relationship between resilient personality burnout and occupational safety behavior of operational workers in an electronic industry / อาภาภรณ์ อินทนันท์
อาภาภรณ์ อินทนันท์
2549
ปัญหาการปรับตัวและพฤติกรรมเผชิญปัญหาของนักศึกษาไทยในนครโอคแลนด์ ประเทศนิวซีแลนด์ = Adjustment problems and coping behavior of Thai students in Auckland Metrop Metropolitan, New Zealand / ปิยะธิดา สารีโนศักดิ์
ปิยะธิดา สารีโนศักดิ์
2549
การเปรียบเทียบทัศนคติต่อธนาคารทางอินเตอร์เน็ตและการรับรู้ส่วนประสมทางการตลาดระหว่างผู้บริโภคที่ใช้และไม่ใช้ธนาคารทางอินเตอร์เน็ตในเขตอำเภอเมือง จังหวัดเชียงใหม่ = A Comparison of attitudes Toward internet banking and perceived marketing mix between internet banking users and non-users in Amphoe Muang, Chiang Mai / ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
ศันสนีย์ จรุงวิทยกิจ
Discover
Author
1
กนกอร ศิริฐิติ
1
กฤษณา ชมภูมิ่ง
1
กานต์พิชชา เหลี่ยวตระกูล
1
จันทรรัตน์ เตื้อสกุล
1
ฉันทวรางค์ ประหยัดผล
1
ชวนพิศ นภตาศัย
1
ชูเกียรติ ศิริวงศ์
1
ธัญญลักษณ์ บุญลือ
1
ธีรวดี จำเดิม
1
ปริยานุช วุฒิ
.
next >
Subject
4
การท่องเที่ยว
4
นักเรียนมัธยมศึกษา -- เชียงใหม่
4
บุคลิกภาพ
2
การตลาด
2
การแสดงออก (จิตวิทยา)
2
ความสำเร็จ -- แง่จิตวิทยา
2
ความสุข
2
ความเครียด (จิตวิทยา)
2
จิตวิทยาอุตสาหกรรม
2
นักท่องเที่ยว -- พฤติกรรม
.
next >