Skip navigation
Home
Browse
Communities
& Collections
Browse Items by:
Issue Date
Author
Title
Subject
Sign on to:
My Account
Receive email
updates
Edit Profile
CMU Intellectual Repository
Search
Search:
All of CMUIR
Graduate School (Theses/IS)
Humanities and Social Sciences
EDU: Independent Study (IS)
for
Current filters:
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Start a new search
Add filters:
Use filters to refine the search results.
Title
Author
Subject
Date Issued
Equals
Contains
ID
Not Equals
Not Contains
Not ID
Results 1-8 of 8 (Search time: 0.021 seconds).
previous
1
next
Item hits:
Issue Date
Title
Author(s)
May-2558
การใช้นิทานเพื่อพัฒนาทักษะการอ่านจับใจความสำคัญของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3
อุไรวรรณ หาญวงค์
;
วีณา วโรตมะวิชญ
;
อนันตาพร ตาบุญใจ
2547
การสร้างหนังสือนิทานภาพจากวรรณกรรมคร่าวซอ เรื่อง นกกระจาบ = Construction of a pictorial tale on Nok Krajab from Khrao So literature / จันทกานต์ สิทธิราช
จันทกานต์ สิทธิราช
2549
การใช้นิทานเพื่อพัฒนาพฤติกรรมการควบคุมอารมณ์ตนเองของนักเรียนชาวเขาเผ่ากะเหรี่ยง ช่วงชั้นที่ 1 = Using tables to enhance emotional controlling behavior of Karen Grade Level 1 students / ปียานันต์ บุญธิมา
ปียานันต์ บุญธิมา
2550
ผลการใช้นิทานเป็นตัวแบบเพื่อลดพฤติกรรมก้าวร้าวของนักเรียนสมองพิการ โรงเรียนศรีสังวาลย์เชียงใหม่ = Effect of using tales as models to decrease aggressive behavior of a student with cerebral palsy at Srisangwal Chiang Mai School / รจนา รินคำ
รจนา รินคำ
2551
การใช้นิทานพื้นบ้านเป็นบทเรียนเสริมเพื่อพัฒนาความรู้ ความเข้าใจ เรื่องประโยคในภาษาไทย ตามทฤษฎีการทำงานของสมอง สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Use of folk tales as supplementary lessons to develop knowledge and understanding on Thai sentences based on theory of mental function for prathom suksa 6 students / อรอุมา อินฟูลำ
อรอุมา อินฟูลำ
2551
การใช้นิทานภาพเพื่อพัฒนาทักษะการฟังและการพูดของเด็กปฐมวัย = Using the picture books to develop listening and speaking lkills of early childhood children / พิชญาดา ธาตุอินทร์
พิชญาดา ธาตุอินทร์
2548
ผลการใช้นิทานเป็นสื่อตามแนวการสร้างปัญหาเพื่อพัฒนาความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนชั้นประถมศึกษา = Results of using stories as intellectual cultivation medium to develop reading comprehension of elementary school students / เจตสุภา สอนใจธิ
เจตสุภา สอนใจธิ
2549
การใช้นิทานเพื่อพัฒนาคุณลักษณะความมีวินัยและความรับผิดชอบของนักเรียนชั้นอนุบาลปีที่ 1 = Use of storytelling to develop discipline and responsibility characteristics of kindergarten 1 students / นิลุบล สินธุปัน
นิลุบล สินธุปัน
Discover
Author
1
จันทกานต์ สิทธิราช
1
นิลุบล สินธุปัน
1
ปียานันต์ บุญธิมา
1
พิชญาดา ธาตุอินทร์
1
รจนา รินคำ
1
อนันตาพร ตาบุญใจ
1
อรอุมา อินฟูลำ
1
เจตสุภา สอนใจธิ
Subject
3
นักเรียนประถมศึกษา -- เชียงใหม่
1
กะเหรี่ยง
1
การศึกษาขั้นอนุบาล -- ลำพูน
1
การอ่าน -- เชียงใหม่
1
การอ่านจับใจความสำคัญ
1
การเล่านิทาน
1
กิจกรรมการเรียนการสอน
1
ความก้าวร้าวในเด็ก
1
ความฉลาดทางอารมณ์
1
ความรับผิดชอบ
.
next >
Date issued
4
2550 - 2558
4
2547 - 2549