Search


Current filters:
Start a new search
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-8 of 8 (Search time: 0.021 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
May-2558การใช้นิทานเพื่อพัฒนาทักษะการอ่านจับใจความสำคัญของนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 3อุไรวรรณ หาญวงค์; วีณา วโรตมะวิชญ; อนันตาพร ตาบุญใจ
2547การสร้างหนังสือนิทานภาพจากวรรณกรรมคร่าวซอ เรื่อง นกกระจาบ = Construction of a pictorial tale on Nok Krajab from Khrao So literature / จันทกานต์ สิทธิราชจันทกานต์ สิทธิราช
2549การใช้นิทานเพื่อพัฒนาพฤติกรรมการควบคุมอารมณ์ตนเองของนักเรียนชาวเขาเผ่ากะเหรี่ยง ช่วงชั้นที่ 1 = Using tables to enhance emotional controlling behavior of Karen Grade Level 1 students / ปียานันต์ บุญธิมาปียานันต์ บุญธิมา
2550ผลการใช้นิทานเป็นตัวแบบเพื่อลดพฤติกรรมก้าวร้าวของนักเรียนสมองพิการ โรงเรียนศรีสังวาลย์เชียงใหม่ = Effect of using tales as models to decrease aggressive behavior of a student with cerebral palsy at Srisangwal Chiang Mai School / รจนา รินคำรจนา รินคำ
2551การใช้นิทานพื้นบ้านเป็นบทเรียนเสริมเพื่อพัฒนาความรู้ ความเข้าใจ เรื่องประโยคในภาษาไทย ตามทฤษฎีการทำงานของสมอง สำหรับนักเรียนชั้นประถมศึกษาปีที่ 6 = Use of folk tales as supplementary lessons to develop knowledge and understanding on Thai sentences based on theory of mental function for prathom suksa 6 students / อรอุมา อินฟูลำอรอุมา อินฟูลำ
2551การใช้นิทานภาพเพื่อพัฒนาทักษะการฟังและการพูดของเด็กปฐมวัย = Using the picture books to develop listening and speaking lkills of early childhood children / พิชญาดา ธาตุอินทร์พิชญาดา ธาตุอินทร์
2548ผลการใช้นิทานเป็นสื่อตามแนวการสร้างปัญหาเพื่อพัฒนาความเข้าใจในการอ่านของนักเรียนชั้นประถมศึกษา = Results of using stories as intellectual cultivation medium to develop reading comprehension of elementary school students / เจตสุภา สอนใจธิเจตสุภา สอนใจธิ
2549การใช้นิทานเพื่อพัฒนาคุณลักษณะความมีวินัยและความรับผิดชอบของนักเรียนชั้นอนุบาลปีที่ 1 = Use of storytelling to develop discipline and responsibility characteristics of kindergarten 1 students / นิลุบล สินธุปันนิลุบล สินธุปัน